dennisida

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 21:33

Besviken.se aa så känns det!
Just kommit hem, jag berättar imorgon hur det gick! Ska duscha och käka nu!:)

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 18:52

Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!

 


//IdaK

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 18:48

Heey bloggen!

Nu taggar jag hoppträning på lilla Scott! Ska bli såå kul att hoppa min lill prins, haha sist ramla jag ju av! haha men det kommer nog gå kanon! :D Men hör av mig senare (om jag hinner) hur det gick :) kommer ju hem runt 22.00 och då ska jag ju duscha och så, så vi får se! Annars loooovar jag att skriva om det imorgon.

 

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 16:12

Så har mina ponnys gått denna vecka! :)

Scott:

Måndag: Vila, eller jag gick lite med honom!

Tisdag: Ute i ca 1,5h med Ronja och hennes fina ponny.

Onsdag: Red på volten, super fin och mjuk, skritta ut som avskrittning. Myyyys!

Torsdag: Ska hoppträna ikväll!

Fredag: Rida ut lite lungt :)

Lördag: Tävling, TAGGAD TILL TUSEN!

Söndag: Skrittas ut bara få sträcka ut lite.

 

Quattro:

Måndag: Red barbacka blev fotad i härliga solen.

Tisdag: Jossan red, duktig kille :)

Onsdag: Vila!

Torsdag: Red dressyr i ridhuset, fick gå på ordenkligt!

Fredag: Gå lektion på Sorunda med mig för Jossan!

Lördag: Tävling, TAGGAD TILL TUSEN!

Söndag: Skrittas ut barbacka! Bara ta det lungt.

 


// IdaK

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 15:41

         


//IdaK

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 15:36

 

QUATTRO!!

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 15:33

Film på mig och Scott skol DM omhoppning! Vinst :)
 

Av Ida Karlsson - 28 februari 2013 12:13

Heej! Anmälde mig till Sundby idag! Så detta blir målen där:
Quattro:

Tog en LD+ på honom först för att han går högt bara 5 dagar senare så då får han ta det lite lungt på Sundby! Men i LD+ bllir målet att som vanligt ta sig runt grunden sen i omhoppningen kommer jag satsa! För 2 gånger på sundby har jag snubblat på mållinien! Så kommer verkligen satsa! i LC lika där kommer satsa vill verkligen vinna båda klasserna denna dag!  

Coltstown Dun Scott: Anmäld i samma klasser här! Så dom tävlar mot varann :D

Men i LD+ Kommer jag gasa om jag går till omhoppning där blir målet att försöka knipa en placering! Men det är alltid hårt motstånd på Sundby asso alltid! Sen i  LC så blir målet att gå felfritt! Beror på hur banan ser ut men om jag går till omhoppning kommer jag kanske gasa runt för ponnyn kan verkligen springa fort!!

 


YEES! Tror detta kommer bli en rolig dag :DD Lite synd att killarna tävlar mot varnn därimot! Menmen! hihi!



// IdaK

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards