dennisida

Alla inlägg under september 2011

Av Ida Karlsson - 29 september 2011 16:01

Jag har värdens värdens bästa bästa kille ♥ Och jag älskar han värkligen ♥ ♥
Han har blivit en STOR del av mitt liv :) ♥ Han hetter Matte eller jaa Mathias :)
Han är såå söt och en av dom snällaste i hela värden !!!! 
Han är min och jag älskar han otroligt mycket <333
Imorgon ska jag gå med ett stort leende till skolan krama han och säg hur mycket jag älskar han ♥♥♥♥♥♥ !!
PuZz och KraM Ida  ♥

Av Ida Karlsson - 27 september 2011 18:45

 

Jag älskar min häst !!!
Vi var och tävla idag 80cm och 90cm ♥
Vi har aldrig tävlat 90cm förut :)
I 80cm kom vi felfria i båda faserna med en ganska bra tid !!
I 90 felfria i båda faserna och kom 2:a placserad efter Matilda Bäckström ♥ 
Så första gången vi tävla 90 cm och våran första riktiga plascring <3333
Så jag älskar min lilla bus ponny ♥

Av Ida Karlsson - 27 september 2011 18:40

Nu är de snart ett år sedan vi förlorade våran älskade Dasiy ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Hon lämnade med mycket sorg och jag har tänkt extra mycket på henne idag !! ♥ Jag skanar henne värkligen !! Hon var så underbar och ingen såg någ något ont i henne hon är så saknad och jag skulle nästan göra vad helst för att hon skulle komma tillbaka så jag får se när hon springer så fort hon bara kan åhh hennes helt underbara ögon den dära lilla klimten som bara hon hadde ♥ ♥
Såå Dasiy jag saknar dig och älskar dig fortfarande och en dag ses vi där uppe ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :(
Ps : Jag vet att detta är en häst blogg men jag måste hedra henne <3333333

Av Ida Karlsson - 17 september 2011 07:41

Hoppas alla har sovit gott  
De har iallafall jag. Jaa just nu händer inget gosar me kattungen Flinga är namnet ♥
 Flinga som sakt ♥
Ps. Klika på bilden så blir den större ♥  

Av Ida Karlsson - 16 september 2011 19:41

Hej Bloggen !!
Har varit i skolasn idag en ganska lung dag ;)
Har varit me bästa vännerna  
Och ridit på ridlekson för bästaste Jossan gick väldigt bara duktig min lille polle är !!
Hemma nu och kokar litte mackaroner      
När jag var i stallet frågade Tess om inte jag ville rida Wendel ( En stor häst i stallet )
Då hon själv inte får rida hon ha fåt en bebis nydligen <3
Tove mitt hjärta <3
Kram idaa  

Av Ida Karlsson - 15 september 2011 16:05

Hej hopp fina bloggen!!
Idag har jag hoppat Artic jätte kul ska snart iväg och hoppa igen på ridskolan<3
Och sedan hem och ta litte dressyr på stubbåken på älsklingen Dennis <3333
Nu tänkte jag bjuda på en STOR  bildbomb <3
                    Komm ihåg att klicka på bilden så blir den större <3
PuzZIda


Av Ida Karlsson - 15 september 2011 10:32

  Haha så gullig bild älskar den Dennis och hans bästis Tomon <3333333333333333333333333333333

      Här är litte flera roliga bilder  
Älskar er <3
Puss Ida <3  

  

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards