dennisida

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida Karlsson - 16 augusti 2012 08:54

Hej!
Som ni säkert redan märkt så har jag haft en lååååång blogg paus för jag har fått en 3:e ponny och varit på ridläger med Scott så jag har inte hunnit blogga. Men nu börjar skolan snart också..
Men men.. som sakt har jag varit på ett ridläger med Scottiis i Norrköping. Det var as kul och vi lärde oss massa :DDD Så lite bilder där ifrån kommer också snart.
Idag eller aa nu snart blir att åka och rida den nya ponnyn som heter Quattro, tänkte ta dressyr på han nere på volten, jag hoppa han igår. Gick super bra!! Ska rida Scottet idag också tänkte nästan rida nere på stubb åkern passa på lixsom ;D Får se om Alice och Amanda kommer idag :DD <3 Har även anmällt mig till fyra tävlingar!
Nu på Lördag blir det Scott i tullnäs två starter gör jag där, sen nästa söndag är det nynäs allsvenskan div 2 där hoppar jag både Dennis och Scott så 4 starter där :D Sen är det två tävlingat till i Sebtember :) <3
// Karlsson

Av Ida Karlsson - 1 augusti 2012 17:38

Hello där bloggen min!
 

Som rubriken redan säger så ska jag ha en veckans haff!
Så kommentera detta inlägg med ditt namn om du vill vara med :D
och om det blir dej jag väljer så kommer jag lägga ut en bild på dej och skriva lite om dig :)
Och vill du att jag lägger ut en bild på dig som du valt själv så får du maila den till: idaidak@hotmail.se



Kraaaam hoppas du är med! :D

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards