dennisida

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Karlsson - 25 juni 2012 08:20

Hej bloggen!Vet att jag inte bloggat på as länge men det är för att min data har gått sönder och mitt tröga internet på telefonen typ vägrar att fungera!Men nu funkar telefon internetet igen då får blogga från telefonen nu tills min data funkar igen.Jag har ju varit en vecka i Grekland också gud vad det är skönt där☀Men nu är man hemma igen😊 Jag försökte ladda upp bilder ifrån grekland här på bloggen men det ville inte funka så klart😒 gud vad dåligt väder det är idag blir nog att vara inne ☔ Jag tänker på den dära låten nu: SOMMAREN ÄR KORT OCH DET MESTA REGNAR BORT!Idag går lille Scott på bete ett bar dagar bara skönt att det inte är så länge!Så denna vecka blir det att rida Dennis :) men aja jag ska försöka blogga iallafall en gång till idag :)KRAAM Ida 😘

Av Ida Karlsson - 25 juni 2012 08:20

Hej bloggen!Vet att jag inte bloggat på as länge men det är för att min data har gått sönder och mitt tröga internet på telefonen typ vägrar att fungera!Men nu funkar telefon internetet igen då får blogga från telefonen nu tills min data funkar igen.Jag har ju varit en vecka i Grekland också gud vad det är skönt där☀Men nu är man hemma igen😊 Jag försökte ladda upp bilder ifrån grekland här på bloggen men det ville inte funka så klart😒 gud vad dåligt väder det är idag blir nog att vara inne ☔ Jag tänker på den dära låten nu: SOMMAREN ÄR KORT OCH DET MESTA REGNAR BORT!Idag går lille Scott på bete ett bar dagar bara skönt att det inte är så länge!Så denna vecka blir det att rida Dennis :) men aja jag ska försöka blogga iallafall en gång till idag :)KRAAM Ida 😘

Av Ida Karlsson - 4 juni 2012 15:28

En FRÅGESTUND!

Hej hej nu blir det frågestund tills på Tisdag! Svarar på allt :) Så fråga i kommentaren så kommer svar och frågor upp sen :)
Gammaal bild...
 

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards