dennisida

Alla inlägg under juli 2012

Av Ida Karlsson - 30 juli 2012 17:31

Hej jag är med och tävlar
 

Av Ida Karlsson - 21 juli 2012 03:40

Hej!
Kl är 03.36 och jag sitter i bilen på väg till Gotlandsfärjan!! Vi ska stanna och ge Scott och Compis hö nu :)
Men på båten kommer det väll vara as dåligt tekting så får blogga när jag kommer fram :D
//Ida <3
Kommer en bild på mitt hjärta <3

Av Ida Karlsson - 20 juli 2012 21:54

Hej!
Snar Gotland som sakt vi åker kl 3 i natt så om 5 timmar :) haha nä nu måste jag sova, har en av våra grymt söta kattungar här brivid mig i sängen, asso den är as söt typ dör....
// Ida <3
Kommer en bild på han bara för han är sötast i världen <3

Av Ida Karlsson - 20 juli 2012 08:24

Hej bloggen!
Inatt sov ju lilla Tove här ;) vi sov på studsmattan hela natten, as grymt gjort ;)<3
Och juste glöm inte att kolla in min och toves nya blogg! www.smurfkompisar.bloggplatsen.se

Av Ida Karlsson - 18 juli 2012 22:25

Hejsan, idag eller nu i kväll har vi tvättat min transport och det är värkligen INTE kul! Men men ren ich fin transport har jag nu iallafall ;D
Och det är skönt för om ett par veckor bär det sv på tidlöshet och då ska Scottis åka transporten ju :)
Imorgon kommer Tove hon kommer vi halv sju på morgonen så ska snart gå och lägga mig :)))))))
Imorgon sover hon här så inte säkert att jag hinner blogga :D men vi ska väll rida Scott och Compis imorgon ich Dennis ska ridas hem från vetet för han ska skos.. Sen ska vi rida tillbacks han så får han gå på bete tills vi kommer hem från Gotland, sen måste han sättas igång ;) för han är tjock!!
Aa juste på lärda drar vi till Gotland ska försöka blogga från mobilen så mycket jag hinner :)))
Kraam <3

Av Ida Karlsson - 18 juli 2012 12:30

HejAan! Red Scott i regnet och åskan, han var duktig :) vi jobba över bommar!
/ Ida

Av Ida Karlsson - 17 juli 2012 19:19

Hej sitter ute och äter middag! Snart blir det allsång :)
Här kommer lite bilder från när jag och Scottis bada :D <3

Av Ida Karlsson - 17 juli 2012 15:55

         

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards