dennisida

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Karlsson - 25 februari 2012 17:11

Hej passa på frågestund nu !
Lägger upp  svaren senare och jag sb´varar på allt, så aa fråga på ;) ♥

Byby :D

Lite blande bilder på mig och Dennis ♥
 

Av Ida Karlsson - 24 februari 2012 20:46

Idag har jag varit i skolan som vanligt........
Sen hem och skulle rida vakra Scott, jag skulle skritta ut en sväng först tänkte jag.......så när jag skrittat en stund kommer jag upp i en backe där han blev jätte skrämd och börja galoppera ner i full panik!! Och jag flyger av och han försviner... so tur var pappa och Teddie neranför och pappa sprang efter Scott och Teddie sparang upp till mig.

Jag kommer ner och ser att Scott springer runt i en får hage på någon anans tomt då han hoppade övet staketet!
Aa men han var RÄTT så stressad men jag gick fra ch tog han och leda han till stallet där vi kollade igenom honom ordenkligt! Sen in i ridhuset och skritta och trava för att se hur det var och det värkade bra!
Såå sen hem och fixa Dennis sen upp till ridskolan och då upptäker jag att träns och benskydd ligger kvar hemma så jag och pappa fick åka hem och hämta dom sakerna......

Sen en hopp träning med mitt underbara gäng och bästa ridläraren! Vi hoppa och öva omhoppning, gick supper han var så bra! SEn banna på kanske 95cm-100m! Han var grym !
Så aa tagga tävling på Söndag 80-90cm årets första :DDDD

MEN JAG VILL TACKA DIG DENNIS FÖR DU FINNS DÄR OCH BARA ALLMÄNT ÄR BÄST, OCH DU BETYDER ALLT OCH UTAN DIG VORE JAG NGEN ELLER INGET!
ÄLSKAR DIG MIN FINA PRINS ♥♥
 

Av Ida Karlsson - 17 februari 2012 07:18

Hej bloggen eller godmorgon bloggen kanske man ska säga ;)
Jag sitter här i min som alla säger "sparkdräkt" Och ser ut som en tulitubis ;)
Aa men idag blire skolan och seda   rida Scott och Dennis :)

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 16 februari 2012 18:16

red finaste idag i 45 min kanske!

Galopperade och han var super duktig :) 

aa vi trava och skritta självklart också ;) Men är så stolt över min lilla plutt ;) <3
Dennis ska mamma rida idag :D

Men har inte så mycket era att skriva om ;) <3

Bilden är på mig och älskade Dennis ♥

 

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 11 februari 2012 07:26

Hej!
Igår var jag i skolan och gjorde prov, gick bra tror jag ? Efter proven så fick vi sluta typ vi 11.00 jag åkte hem.

När jag kom hem gick jag en mysig liten sväng på 45min men Dennis som fortfarande hostar 
Och det gjorde att vi fick avamäla oss till tävlingen som är idag men jag sitte här hemma och håller tummarna för alla andra som åkte och tävlade :D
Och Scott tog jag me på min vanliga ridning på Fredagar han sköte sig perfekt och jag är stolt :D !
Vi red i alla gångarter och gjorde en av mina favorit övningar vet inte vad man ska kalla den......
Men man rider 3 volter på ena långsidan och skänkelvikning och en volt och öppna på den andra! :)
Och den var super bra! <3 :D
Har någ inte så mycket mera att skriva, jo jag ska på GR idag igentligen skulle jag hoppat över den för jag skulle tävlat men men jag kan lika gärna gå :D
Här kommer en häligt fin bild på mig och Scott ♥
   

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 10 februari 2012 12:00

Heej jag är med och tävlar på www.timon.bloggplatsen.se va med du me!


Av Ida Karlsson - 9 februari 2012 09:07

Heej ssorry för den dåliga uppdateringen :(

Men men det kommer vi övet ellerhur :) ?

Här kommer en länk på min kompis blogg:)
Bloggen handlar om en tjej och hennes fin fina ponny Minigårdens Timon♥
Deras träningar tävlingar och så mycket mera! :D
Kolla in det är värkligen värt det ! :D <3 
www.timon.bloggplatsen.se 
 


Här är dom Alice och Timon :)
 

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 6 februari 2012 09:58

Hissen
En bra kam som är lätt och hålla i och den är lätt och göra rent :D
Den är någ bäst till svansen ! :)


Dissen  
Dissen får denna kam i plast, den är inte bra till långa manar eller svansar !!
     


Sorry den lilla bilden den blev fel men men ! :)

Kraam♥

//IK

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards