dennisida

Alla inlägg under maj 2011

Av Ida Karlsson - 16 maj 2011 13:08

Heej allihopa!!

Asso Sverge ge oss sol ge oss värme de behöver vi . Blir så tråkigt och så ledsamt när de bara rengnar   

Men men ..... NYa tag snart sommarlov då vill vi ha sol!!


Kram på er! 

Mvh Ida


Av Ida Karlsson - 7 maj 2011 08:43

  Jaha på söndag ( I morgon ) Ska jag och  Dennis tävla våran första borta tävling i stokholm. Ska bli super kul  


/ Kram Ida Och Dennis som längtar till i morgon   

Av Ida Karlsson - 3 maj 2011 16:03

Asso alla mina inlägg kopieras så det blir flera asso det är nt jag som sitter och skriver massa likadana inlägg så ni vet.  

Kramizzar Ida   

<3

Av Ida Karlsson - 2 maj 2011 16:28

Ni får gäna ställa frågor till mig och kommentera jag blir bara glad så sätt i gång och men behöver inte säga vem man är   

Kram Ida och Bame Ps han brukar sitta här och blogga med mig   

Av Ida Karlsson - 1 maj 2011 07:10

Vi ska köppa en till katt då våra grannar har kattungar!! <3 Men dom har inte kommit en kan ta ett tag men när vi har valt och tagit hem vår ska jag lägga up bilder nu kan ni få en bild på mej ochg Dennis när vi tävlade på Udden


Av Ida Karlsson - 1 maj 2011 07:01

Jaha vad ska man hitta på för roligt i dag då??  

Kanse ta sig en kopp kafe   Nää skoja bara jag driker inte sånt blä!!  

Jag ska någ kanse fixa litte med kaninen   

Här kommer en bild på Tea vill inte stava Tea med H vet inte varför då hadde det sätt ut så här Teah

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards