dennisida

Alla inlägg under december 2011

Av Ida Karlsson - 31 december 2011 17:46

Heej bloggen ....
Väntar på våra gäster !!

Men idag gick träningen toppen , han var jätte duktig !!!! ♥
men kan inte blogga mera nuu :DD ♥  

Av Ida Karlsson - 31 december 2011 08:58

         

   Råka blio två av en men aa skit i deet :))
Kramm ♥

// IK

Av Ida Karlsson - 31 december 2011 08:54

Heej bloggen !
Idag äre Magnus kursen igen dåå :D
Ska bli super kul lääääängtar ;) !

Jag ska g till stallet om ca en halvtime , så det blir lite snabb bloggning :))
Äter ett jätte gått äpple nu till frukost ........... funkar :DD
Men aa .... i nästa in lägg ska jag lägga up studio fotona på mig ;)

Kramm

Av Ida Karlsson - 30 december 2011 20:56

                                           

 
Av Ida Karlsson - 30 december 2011 19:05

Heej !
Hemma efter hopptäningen för Magnus på Udden ..........

Dennis sköte sig perfekt , han var bara bäst han gjorde att jag sa och hoppa super snyggt inga stopp :))
Men han är juh bara bäst :) ♥


Men hörni hag tänkte börja med att efter varje inlägg skicka med en bild eller två får se vad jag har och bjuda på ;)

 
Jag och Dennis på tävling på Mällarhöjden ;)



Kraaaaam <33

Av Ida Karlsson - 30 december 2011 09:45

Heej underbara blogg !
Idag blire hoppkurs på Uden för Magnus , ska bli kul har inte ridit för Magnus på jätte läääänge :)
Kursen är imorron ocså :DD
Nu ska jag handla och sen gå till stallet och smörja och byta täken och fixa mockningen och hans mat :)
Sen ska jag och pappa åka och handla på Grandgården och köpa ny havre och spån ;)
Kursen börjar inte fören 4 hihi :)
 
Haha hade ingen bättre att bjuda på , blev en gammal från förra vintern <3 ;)


Kram Ida

<3

Av Ida Karlsson - 30 december 2011 09:39

Mina händer håller du i tyglarna en stund , men mitt hjärta kommer du hålla för alltid ♥
L♥VE U  DENNIS <333
 
Svar ja bilden är från Google ;)



Kraaaaam
  


 
Av Ida Karlsson - 28 december 2011 10:00

Idag blir det rida med bästa Anna och Emma....... aa och så klart Corami , Goldy och Dennis ocså annars blir det lite svårt ;) <3
Men aa bloggar lite mera sen har inte så mycket mera att säga ;)   Inte så bra bild , men den är från i sommras när älsklingen gick på bete <3 ;)

// IK

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards