dennisida

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Karlsson - 30 maj 2012 19:07

Hej!
Idag har jag varit i skolan, på musiken övade vi inför skolavslutningen!
Och typ hur vi ska gå in och ställa upp oss och så. Haha garva åt Simon och Filip!
Sen hoppa jag för Jossan, jätte fina killar... hoppa 85cm bana på Scott och 90cm bana med Dennis :)
Jätte nöjd! ;D Imorgon taggar vi ute ritt rund säby om det är fint väder med porofilen!
Jag och fina Dennis♥    

Av Ida Karlsson - 26 maj 2012 21:00

Hej och god kväll!
Linn har haft fest här i kväll så jag och mamma fick inte vara hemma..
Så vi har firat farmor, handlat och vi har varit i stallet och gjort klart det mästa för imorgon inför loppisen.
Hoppas ni kommer och kollar ;)
 

Av Ida Karlsson - 26 maj 2012 15:26

Glöm ej att komma imorgon på loppisen i stallen mellan 10-15!
Hästsaker böker och så mycket mera det är värt att komma :)
 

Av Ida Karlsson - 23 maj 2012 18:53

hej har ridigt för Jossan på volten över upphöjda bommar! Gansak nöjd!
Imorgon är det klassens dag då vi ska åka till Stora Vika och bada ;) Tror ej att jag kommer bada, om jag doppar är det säkert om jag råkar trilla i eller om någon puttar i mig ;D
Sen är det till hästprofilen och rida på Cumini. Cumini var den första hästen jag red på Sork faktist ;DD
En bild på mig och pappa... som åkte till USA idag och är bort fem dagar sen hem en dag sen bort 5 vekor sen hem en dag sen bort igen ganska lääänge kommer ej ihåg hur länge...
  
Puss hej ! ♥

Av Ida Karlsson - 22 maj 2012 16:00

Hej!
Som ni kanske förstod på rubriken så fyller Linn 11år idag :D Och jag har haft min onepice idag i 1 år ;D
Hästarna vilar idag för vi ska fira Linn!
Aaa juste vi har loppis i stallet asso stall almgården så kom gärna och titta Söndag 27/5 :D
10-15
   
Gammal bild :D
// Ida

Av Ida Karlsson - 21 maj 2012 07:24

Hej, hann inte blogga igår men hade en toppen dag!
Först åkte jag och Ronja och träffa Matte och Linda vi fotbollsplan i Sorunda och så titta vi när han spela eller ja han står juh i mål ;D Dom förlora mot typ Tunngelsta. Sen byte Viktor om och vi 5 tog bussen till grinnsjön.
Där alla bada utom jag för det var så kalt doppade inte ens handen ;) Och Ronjas skulle inte bada men hon typ titta på något på botteb från bryggan och så tappa hon balansen och rammlla i med kläderna på! 
HAHA :) Sen kom Erik och Hampus och bada dom med :) Sen efter ett tag kom Filip oksåå, men då trog Erik och Hampus. men vi andra titta när killarna bada igen, GALNINGAR! Sen gjorde vi inget mer satt i gräset och bara snacka! :) sen kom Jonny ( Ronjas pappa ) och hämmta henne och mig kl var kanske 5.
Sen hem och grilla med Camilla Anders Nea och Leo. Sen blev det vatten krig ;D
Och idag om en time ska jag ha prao :DD

Av Ida Karlsson - 20 maj 2012 12:21


Älskar dig ♥
Kusinen :D




 
Av Ida Karlsson - 19 maj 2012 21:26

Hej!
Haha kollade på tven då ringde LillVictor och andra Viktor ;))
Och så var det typ ingrt bra så jag fick titta på is hocky och berätta allt som hände för dom i telen, istället för att dom slog på tven och titta själva ;DD Haha men aa var kul att snacka med Viktor 1 och Victor 2.
LillVictor ska ocksåå spela imorro, asso jag funderar på att vara hejarklack eller något men folk skulle bara tycka att jag var konstig ;D Men aa, det är rätt många som tycker det redan.... men jag är juh jag lingsom!
Bild på mig, från  Fredags tror jag inne i mitt stökiga rum :)
 
Kraamisar ♥

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards