dennisida

Alla inlägg under november 2012

Av Ida Karlsson - 30 november 2012 14:13

Aa som alla säkert redan vet har det kommit SNÖÖÖÖ! Haha jag älskar snö! Allt blir så fint och julen känns nära :)
Aja här kommer lite bilder på en glad tjej :)))

Av Ida Karlsson - 24 november 2012 10:59

Hej!
Sitter i sadelkammaren och smörjer till imorgon, tävlingsdag 2.
Idag gick det inte så bra..
Dennis som jag red min första regionala på och bara andra LB! Men han va ganska seg och stanna på första i komminationen men då tryckte jag på han och han hoppa!! Så fick ingen fart till andra och han fick hoppa stillastående och då rev han och sen stanna han en gång så sluta på 8 fel där men ändå jätte nöjd med han!
Sen på Quattro fick jag en skit framridnig då det va en tjej som va i vägen precis hela tiden! Men så deet gick Inge bra på fram hoppningen och jag vart lite rädd.. Så väll inne på bannan stanna han två gånger och helt mitt fel! Kollade på filmen och jag red verkligen INTE som jag bruka, men men tagga om tills imorgon!:)

Av Ida Karlsson - 24 november 2012 07:33

Sitter i bilen på väg mot Södertörn!
Men två taggade killar!
Fina Dennis och Quattro ?

Av Ida Karlsson - 24 november 2012 05:45

Hej hej!
Ligger i sängen och ska gå upp om typ 10 min. Idag ska jag starta både Dennis och Quattro på den regionala på Södertörn och jag kör både idag och imorgon. Så jag lär väl skriva sen hur det gått!!:)
Tagga tagga tagga

Av Ida Karlsson - 21 november 2012 13:52

Haha ingen ville vara med på bild.. Eller ju Matte haha han på första bilden på David :)
/ Ida

Av Ida Karlsson - 21 november 2012 13:52

Haha ingen ville vara med på bild.. Eller ju Matte haha han på första bilden på David :)
/ Ida

Av Ida Karlsson - 20 november 2012 21:35

Hej bloggen!
Ligger i sängen och tänkte blogga lite, har hoppat finaste Dennis idag han va super och det känndes as bra! Banna på 90-100cm. Sen duscha jag och bada bubbelpool! Så skönt!! Så aa nu ska jag väll kolla instagram och Facebook innan jag sommnar!
Puss
Bjuder på denna bild, dock inte från idag!

Av Ida Karlsson - 20 november 2012 21:35

Hej bloggen!
Ligger i sängen och tänkte blogga lite, har hoppat finaste Dennis idag han va super och det känndes as bra! Banna på 90-100cm. Sen duscha jag och bada bubbelpool! Så skönt!! Så aa nu ska jag väll kolla instagram och Facebook innan jag sommnar!
Puss
Bjuder på denna bild, dock inte från idag!

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards