dennisida

Alla inlägg under november 2011

Av Ida Karlsson - 19 november 2011 08:22

 

  L♥ve <3

Av Ida Karlsson - 13 november 2011 15:37

Amanda red Dennis i fredags på Sork hon va jätte duktig och hoppa en meter me han och sedan sov hon här och red han dressyr på Lördag :D
L♥ve U Amanda och tack för hjälpen <3


Puss <3

Av Ida Karlsson - 10 november 2011 17:34

              

     Hej dåå kram och puss Ida ♥

Av Ida Karlsson - 9 november 2011 16:56

Har inget att skriva typ....... Har trågit och sitter här och gör inget :) <3


Puss

Av Ida Karlsson - 8 november 2011 16:24

Tjenare bloggen !!!

Har kommit hem från skolan. Har väll gått gansa bra me magen men de gör ONT !!!!
Aja idag hade vi språkval satt me bästAlice och Amanda älskar er bästa tjejer ♥
Vi hade typ Matte ocsåå :)

Aaaaa juste någon ifrån 6B hade varit inne i vårat klassrum och flyttat våra bänkar !!!
så istället för att jag sitter längst bak i klassrummet me värdens bästa Dennis och Filip sitter ´Matte mellan dom och jag framför med Linga och Emma :) Helt okej ändåå :D ♥



Puss och hej dåå <3
Kram ida


Av Ida Karlsson - 7 november 2011 08:56

Jag ler bara när de finns nåt att le för.
Du snurrar min värld ♥
Varför se ut som alla andra, när man kan se ut som sig själv?

Om du vill bli älskad, älska själv.


Du kollar på mig och skrattar för att jag är annorlunda, jag kollar på dig och skrattar precis lika mycket för att du är exakt som alla andra.
Du kommer kanske få se mig snubbla en eller två gånger, men du kommer aldrig få se mig falla.
Enda gången jag backar är när jag tar sats.

Lev livet, för det går inte i repris.
Hitta kärleken med hjärtat.

Av Ida Karlsson - 7 november 2011 08:15

Hejsan och god morgon ;)
Har lite ont i halsen och på magen OFC......
Men idag ska jag in på en bränskadeavdelning och lägga om på magen, ska dit vi ca 13.00 så jag måste åka här ifrån typ strax efter 11.00   
Länktar såå efter Dennis ♥!! Men mamma åkte nu och mocka ått Dennis, Corami,Goldy,Wendel och Fille :)
Jag sa att hon skulle hälsa och puzza han från mig <333



Jaa bloggar kanse senare puss <3

Av Ida Karlsson - 6 november 2011 16:23

Heej alla !!
Hur kan jag göra min blogg bättre??

Om du läser detta inlägg kommentera vad du tycker om min blogg !!!
Och kommentaren kommer synas i bloggen såå om du inte vill de skicka då till:

idaidak@hotmail.se



PuZz <33

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards