dennisida

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Karlsson - 29 januari 2012 16:43

Blir arg när man har skrivit 3 inlägg och dom bara försviner .........
Bjuder på en bild... på mig i Thailand 2010 :D
 
Kraam  ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 28 januari 2012 18:59

Hej hej :DD
Red med Anna och Corami imorse, värkligen jätte mysigt attt galopera i hög snö på åkrarna!! :D ♥
Och båda var jätte pigga !!!! ;) Vi hoppa små skogshinder ockå :)
Bästa hästarna i världen ♥
Sen vare GR i 6timar *suck* men aa det är nytit det me ;) <3

Jag i Thiland :DD ♥
 

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 27 januari 2012 22:04

Hej bloggen !
Imorron blire Gröntkortkurs, det är typ 4 gånger massor av timar :/
Men men det är juh bra att ha :DD
Såå det blir inte bloggning imorron för detta är min dag imorron :
Släppa ut hästarna vid 06.30
Rida ut me Anna och Corami 08.00 till 09.00 tror jag
Sen upp med mamma och kusen till ridskolan jag ska på GR och Neea ( Kusen ) ska rida och mammsen kör ;)
Aa och på GR kommer jag vara 09.30 till 17.00 tror jag att det var ;)
Här kommer en bild på min hund Hilda :DD
( dålig bild men aja )
 


Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 27 januari 2012 19:59

Bästa bästa :D
Har haft en toppen dag :

Har haft bra dag helt engelt :D
Och så hade jag utveklingssamtal, med mamma och det gick super bra hon sa att jag var trevlig och bra att ha och göra med :) Blev ganska glad, om man jännför men hur det brukar gå ;) ♥
Och Dennis var perfekt idag vi bara flög över det gick toppen <3 :DDDD
Jossans kommentar efter ridningen :
Bra !! Ni flög över idag och bästa lektionen du och Dennis har gjort :)
Blev så glad ;) ♥
 
Haha , jag och tröta Goldy på julafton <3 :DD

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 25 januari 2012 16:13

Hej hej bloggen och alla läsare :DD
Dagen började juh bra ...... bussen gick sönder, så vi fick stå i 40min och vänta på nästa :/
Men men sen hade vi bild har fått en ny bildlärere värkar BRA :D
Sen ha jag blivit mulad :/
Sen blev det bussen med Simon A :)
Sen hem till älsklig och longera, han var super pigg och sprang på i alla snö är typ en halv meter juh :o
Har inge mera att säga ... eller jo vi fick sluta kl 13.00 istället för kl 14.10 !
Men det var bara för att musiken var inställd ;)
Här kommer en bild från julafton på mig och älskade Emmma :) ♥
L♥ve u !
 

Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 24 januari 2012 18:46

Tittar på film med Linn :)

Haha och äter pocorn ♥ :)
God kväll sen blire och släppa in hästarna :) <3
Här kommer en gamal bild på Bamse :)
Ursäkta ögorna ;D
Aa pch en liten bild på mig och Linda ♥
   


Kraam ♥

//IK

Av Ida Karlsson - 24 januari 2012 16:22

Hej hej bloggen :DD <3
Har varit i skolan idag då .... jaa men bara haft skola ingsom inge mera med det ;)
Jag har lyckas hålla mig undan för att bli mulad iallafall ;) <3
Men aa Filip E varnade mig för att jag skulle bli mulad i morron han hade inte bara "hunnit" idag haha
men det gäller väll att passa sig ändå ;)
Aa men har inge mera att säga fina pollen ska stå idag :( <3
 
Haha hitta ingen bättre bild så det blev en suddig bild på mina och Teddies fötter på bussen ! ;)
( Mina dom röda , Teddies dom blåa )

Kraam ♥

//IK

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards