dennisida

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida Karlsson - 29 oktober 2011 18:59

 Heej alla fina där utte ♥

 Sitter här i onepizen ! 
Idag har jag ridit bästa Dennis litte markarbete me Marie och Wendel   
Gick jätte bra !! Har även gjort ett jobbigt beslut att jag ska sälja min fina kanin TEAH

Kram

Av Ida Karlsson - 27 oktober 2011 15:44

Idag var jag på häst profilen och fick Tinka men jag var tvungen och byta varför tar jag inte här ♥ ;)
Har inge mera hej dåå <3
Karmizzar Ida :D

Av Ida Karlsson - 26 oktober 2011 19:45

Heej bloggen ♥
Idag har jag varit i skolan jaa och inte gjort så mycket:D
Men men är klar me läxorna och kan glosorna till Spanskan :) <3
Här kommer Alice blogg titta in :http://timon.bloggplatsen,se  ♥
en blogg för er som gillar hästar eller bara vill veta hur en härlig tjej har de ;)
Tittar på sötnosen Dixie som kämpar och äter på sitt ben men ingen har någonsin sakt att hon är normal <3 ;)

PuZz och karm Ida och ben ätande Dixie ♥ ;)

Av Ida Karlsson - 24 oktober 2011 16:43

Jag känner dig och vet vem du är !! de är ingen ide någon dag kommer folk förstå vem du igentligen är !!
Bara för man är i skolan behöver man inte ljuga undra hur lång tid de kommer ta för dig att förstå de !!
MAN SKA VARA SIG SJÄLV DE TYCKER JAG ÄR VIKTIGASTE I LIVET ATT ALDRIG GLÖMA......

Såå om du läser detta ocg förstår att de är du sluta ljuga <3

Av Ida Karlsson - 22 oktober 2011 08:15

God morgon underbara land ♥
Igår hoppträna jag för Jossan. Gick toppen ett stop men han hoppade stilastående dåå !! Så ingen fara :)
Jaa ha en bra dag alla ♥ :D
PuZz Hej <33  

Av Ida Karlsson - 16 oktober 2011 16:15

Alla kan få min uppmärksamhet.
Många kan väcka min nyfikenhet.
En del kan väcka mitt intresse.
Några kan få min kärlek.
Men det finns bara en som kan få mitt hjärta och det är du Dennis <333

Love
u <3  

Av Ida Karlsson - 14 oktober 2011 15:58

Heej bloggen nu kommer första blogg tävlingen på denna blogg <3 :)

Regler :
Man svara på så många frågor ni kan, sedan rättar jag stavning spelar ingen roll.
Men svar på FB på meddelande eller kommentera så godgäner inte jag så ser ingen :)

Frågor:
1. Hur många rosetter har jag ??
2. Vilken fawo häst har jag på sork ??
3.Hur många placcernigar har jag ??

4.Vad hetter min häst ??
5. Vad är min häst inport (stvning ?? ) ifrån ??
6. Hur många djur har jag ??
7. Vilket år är jag född ?? Vilket år är min häst född ??
8. Vad heter stallet där min häst står ??
9. Jag har en kattunge, vad heter den ??
10.Vad hetter hästen som står brevid min häst ? Vad heter hästen som står mitimot ( stavning )
Pris :
1:a En cd man får välja blan tre styken och en hovkrats.
2:a En cd man får välja blan två styken.
3:a Cd:n som blir över !!
Lycka till !! ♥ 


Av Ida Karlsson - 6 oktober 2011 17:09

Har varit me Linda idag ♥ ♥
Hon är en vän man kan litta på hon är jätte snäll och jag älskar henne ♥

Presentation


Hej!
Nu har du kommit till en hästblogg kan jag lova dig, hoppas det inte va sista gången du kollade in!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad kan jag förbättra på min blogg?
 Blogga mer!
 Blogga inte bara om hästarna
 Skriv längre inlägg
 Skriv kortare inlägg
 Mer bilder
 Bloggtävlingar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ida Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards